تاريخ : جمعه 15 آذر 1392برچسب:, | 12:41 | نویسنده : مدیر

بازی Traffic Racer یک بازی اتومبیل‌رانی جذاب است. در این بازی شما باید در یک بزرگراه از میان باقی اتومبیل‌ها سعی کنید بدون تصادف کردن به‌مسیر خود ادامه دهید. بازی دارای گرافیک سه‌بعدی است. همچنین می‌توانید از بین ۱۷ اتومبیل گوناگون یکی را انتخاب کنید. ۴ فضای متفاوت شهری، کویر، برف و شب در بازی وجود دارد. همچنین این بازی دارای ۴ حالت گوناگون است (بدون محدودیت، دو طرفه، محدودیت زمانی و رانندگی آزاد). لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

traffic racer android بازی جذاب و سرگرم کننده Traffic Racer 1.6.5   اندروید



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 15 آذر 1392برچسب:, | 12:40 | نویسنده : مدیر

اگر اهل بازی‌ روی موبایل باشید احتمالاً بازی زیبای Rayman Jungle Run را می‌شناسید. این بازی که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و توانست در همان سال به یکی از بهترین بازی‌های موبایل تبدیل شود حالا دوباره با نسخه‌ی Fiesta Run آمده تا تجربه‌ای جدید از این بازی را در اختیار شما قرار دهد. این بازی نیز همانند نسخه‌ی قبلی امتیازات بالایی را از سایت‌های نقد بازی دریافت کرده است. در بازی بیش از ۷۵ مرحله برای شما قرار داده شده است و همچنین Rayman قابلیت‌های جدیدتری مثل شنا کردن یا جمع کردن خود را دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

rayman fiesta run android بازی زیبا و معروف Rayman Fiesta Run 1.0   اندروید



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 15 آذر 1392برچسب:, | 12:39 | نویسنده : مدیر

یک مرغ بدون سر چقدر می‌تواند بدود؟ در بازی Headless شما کنترل یک مرغ بدون سر را دارید که باید تا جایی که می‌توانید او را در دویدن کمک کنید. در راه باید از روی موانع بپرید یا از زیر آن‌ها رد شوید. همچنین در مسیر کیسه‌های خونی وجود دارد که با گرفتن آن‌ها می‌توانید مدت بیشتری را بدوید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۳.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

headless android بازی جذاب Headless 0.1.2   اندروید



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 15 آذر 1392برچسب:, | 12:38 | نویسنده : مدیر

بازی Where’s My Water یک بازی محبوب پازل از کمپانی Disney بود که توانست در نسخه‌ی اول خود کاربران زیادی را جذب خود کند. حالا نسخه‌ی دوم این بازی با مراحلی کاملاً‌ جدید عرضه شده تا مسیر موفقیت نسخه‌ی قبلی بازی را ادامه دهد. در این بازی بیش از ۱۰۰ مرحله‌ با فضایی جدید گنجانده شده است. در این بازی حالت‌های جدیدی همچون Duck Rush نیز گنجانده شده است که در آن شما باید تلاش کنید اردک‌های اسباب‌بازی بیشتری را پیدا کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

wheres my water2 android بازی سرگرم کننده Wheres My Water? 2 1.0   اندروید



ادامه مطلب
صفحه قبل 1 صفحه بعد
  • تراکتور
  • کوفه